Reception och butik
Välkommen till receptionen. På Väsby Djursjukhus satsar vi på service!
När ni kommer till Väsby Djursjukhus möts ni av professionella receptionister som alltid gör sitt bästa för att sätta kunden i fokus samtidigt som de är spindeln i nätet. Här anmäler ni ert besök, bokar ny tid och betalar för ert besök. Vi hjälper även till med direktregleringar under försäkringsbolagens öppettider, samt foderfrågor. Vi gör vårt bästa för att göra ert besök smidigt och bra som möjligt! I butiken säljer vi foder ifrån tre olika märken, Hills, Royal Canin och Specific samt andra kosttillskott, leksaker och godis.
Betalning
När besöket är klart kan vi, under försäkringsbolagens öppettider, göra en direktreglering med ditt försäkringsbolag.
Du slipper då betala den del som ersätts av försäkringsbolaget, kom ihåg att ha med ett aktuellt försäkringsnummer. För detta tar vi ut en mindre avgift (direktregleringsavgift).
Det finns även möjlighet att få hjälp av oss att ansöka om ett Agriakort – mer information om Agriakortet hittar ni här.
Vi tar ej emot kontanter och lämnar heller inte ut fakturor; du måste alltså betala med kort eller swish. OBS! Vi har en 24 timmars avbokningsregel för rehab.
Om avbokning sker mindre än 24 timmar innan bokad tid debiteras besöket. Detta beror på att vår rehab är en konsultverksamhet.